school???
Monday, December 19, 2011 | 0 comments

ohmy look at the cute cat...cm mau cubit2 jak mukanya...ermmm...today im going to talk about school?what 's on earth with school??hellow,school will be open again about one week more...huh!i tell u ya...i hate school...wake up early about 5am,huh!tats not me....i mean, i know i shouldnt hate school.. :P ok la...
bersyukurla....
Friday, December 16, 2011 | 0 comments

test2..123.... bole dgr x?heheh...hello...agk lma ak meninglkan blog nie... hehehe...lma ke??ak nie cm xbykur jak ngn apa yg aku ada...thats what my mum said...but yeah,i agreed with her...ak ada beg,msi bgs lg,tp ak bli lg yg bru..haaa...i2la nmanya xbsyukr...truk ke ak?xkn... :( ak juz xdpt thn nfsu tgk bnda baru...but then i promise,utk kwl nfsu shopping aku nie.... :)
updated!
Wednesday, December 14, 2011 | 0 comments

moning peeps..ari nie ak bgn awl ckit sbb mama aku suru...dia mau jln...heheeh...lmanya ak tglkn 2nd blog ak nie...lma ke?agk lma la jgak.. :P heheehe....apa pn blog nie da bermuka bru,kulit bru jd smgt ckit ak tgk utk di update stiap hri... :)
#i hate school...
im jealous....
Saturday, December 10, 2011 | 0 comments

ak jles...npa?because during holiday,people usually go to oversea with beloved one...im jelous....:( i also wanna spend my holiday with my family... :( life....huh!always unlucky....
romantic!!!!!!!
Tuesday, December 6, 2011 | 0 comments

aku ska tgk princess hour...sweet..but i rily choose prince yul as the main actor...do u?heheh.... :) kurg ska tgk my girlfriend is gumiho.... =,=
logikka lelaki nangis?
Monday, December 5, 2011 | 0 comments

bg aku logik!yala...dorg pn mnusia jgak....klu ada aty dorg terasa,msti drg ngs...ala sorok2 la...drg kn ego tggi...tp jrg lki ngss dpn pmpn...n bla lki ngs dpn pmpn,ngn air mta mleleh2,n pmpn 2 ble rsa kkuatan syg n dia btl2 jjur,means lki 2 btl2 syg kmu.boys often cry due to their family,such as when his parent die,of course theyy will cry,n if not,he 's nuts!!1:)
i dont understand....

peeps,kmu pnh dgrka lgu c akim af yg janji 2???pnh kn...pnh tgk vid clip dia?pnh kn...kmu fhm ka npa vid clip dia g2?i mean,lgunya kn aku janji,xkn tba2 vid clip dia curang plak....pelikla....huh!



